«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім  бәлімі Ольгинка ауылының негізгі  орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Основная средняя школа села Ольгинка отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области» коммунальное государственное учреждение

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ольгинский негізгі мектебі» мемлекеттік мекемесіндегі кәсіби бағдар беру

18.05.2020

 Ұйымдастыру кәсіптік бағдар бойынша мектеп тәрбие жұмысының құрылымы бағыттардың бірі болып табылады және әлеуметтік кепілдіктерін қамтамасыз етуге бағытталған жылы білім беру процесінің барлық қатысушыларының кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелер. Мектеп ағымдағы оқу жылындағы мектептің жұмыс жоспарының бөлігі болып табылатын кәсіптік бағдарлау жоспарын бекітті .

Мектептегі кәсіби бағдарлауды ұйымдастыруда келесі принциптер сақталады:

1) Жүйелілік пен сабақтастық кәсіби бағдар беру жұмысы тек бітіру сыныптарындағы студенттермен жұмыс жасаумен ғана шектелмейді. Бұл жұмыс біріншіден тоғызыншы сыныпқа дейін жүргізіледі .    

 2) Студенттерге олардың қызығушылықтарының жасына және қалыптасу деңгейіне , құндылық бағдарлары мен өмірлік жоспарлардағы айырмашылықтарға, үлгерім деңгейіне қарай сараланған және жеке көзқарас .   

 3) студенттермен және ата-аналармен мансаптық бағдарлаудың жаппай, топтық және жеке формаларының оңтайлы үйлесуі .    

4) қатынасы мектептер, отбасы, кәсіби білім беру мекемелері,   

5) қосылуын өмірімен кәсіптік бағдар.  

Ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету:

Оқу жылының басынан бастап мектепте кәсіби бағдар беру жұмыстары жүргізілді мектеп дәлізінде « Мамандықтар планетасы » стенді жасалды.  

.

 Ата-аналармен жұмыс (заңды өкілдер):

 Кәсіби бағдар берудегі маңызды буын - ата-аналармен жұмыс. Әдетте ата-аналар балаларының өмірі мен жұмыс жоспарларын анықтауға белсенді қатысады. Сонымен қатар, мамандық таңдау және білім алу жолдарын анықтау студенттер үшін де, олардың ата-аналары үшін де (заңды өкілдер) қиын міндет болып табылады. 9-сыныптағы ата-аналар жиналыстарында және сынып сағаттарында , жеке кеңес беру барысында сынып жетекшілері қазіргі еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, балаларға дұрыс білім берудің маңыздылығы туралы сұрақтар қояды.  

  1.                 28 қарашада 8-9 сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Отбасына баланың кәсібін дұрыс таңдауда көмектесу» атты ата-аналар жиналысы өтті.  
  2.                 9-сынып оқушысының ата-аналарына жеке кеңес беру «Оқуға қайда бару керек?» (Желтоқсан)

Студенттермен жұмыс:

Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмыстары 1-ден 9-сыныпқа дейін жүргізіледі. Ол келесі бағыттар бойынша өткізіледі:

  1.               Диагностика. Әдеттегідей, 8 және 9 сыныптарда профилактикалық бағдарлаудың өзіндік технологиясы құрылды, оған танымдық қызығушылықтар мен кәсіби бағдар диагнозы кіреді. 

«Менің кәсіби ниетім» сауалнамасы (қазан). 

Бір жылы туралы АТК колледжінің өкілдерімен кездесу Аршалы (наурыз) 

 

  1.               Әр түрлі кәсіп адамдарымен кездесулер. (1-7 сыныптар) (қараша)  

ФАП медбикесімен кездесу .

KFOR кітапханашысымен кездесу.

Дүкен сатушысымен кездесу.

. Рөлдік ойындар. Өзін-өзі басқару күні, оның барысында 9-сыныпқа мұғалім, мектеп директоры, директордың орынбасары рөлінде болуға мүмкіндік берілді. Бұл іс-шара дәстүрлі және әрдайым студенттерден оң пікірлер алады. 

4. сабақтан тыс іс-шаралар мен сынып сағаттары жүргізу :

Сынып сағаты «Барлық мамандықтар маңызды» (1-4 сыныптар) (қаңтар)  

«Барлық жұмыстар жақсы, талғамын таңдаңыз ...» (5-7 сыныптар) сынып сағаты циклі (ақпан)

 «Мен аламын, керекпін, керекпін» сынып сағаттарының циклы (8-9 сынып) (қараша)

Сыныптан тыс жұмыстар:

«Мен кім болғым келеді?» сурет байқауы (1-4 сынып),

5-7 сынып оқушыларына арналған «Қазіргі заманғы кәсіптер әлемі» атты сыныптан тыс іс-шара өтті (қараша)

 «Ауылдағы ең маңызды мамандық» қалалық таныстыру байқауына қатысу (желтоқсан)  

 

 

 

Тәрбие жұмысының аға оқытушысы : Киютина Р.Н. 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 19.05.2020 00:08
Құрылған күні: 19.05.2020 00:10

Текст